E-commerce, dla sprzedawcy

Fantastyczny sposób na redukcję kosztów typu personel czy czynsz. Możliwość ciągłego rozwoju.
Dostęp do naprawdę szerokiej bazy klientów, nie tylko w kraju, ale także szanse na przebicie się poza granice.

Jesteś sam sobie szefem. Masz możliwość dopasowania godzin pracy do twojego trybu dnia. Dostępność produktów na okrągło, klient ma możliwość zakupu, którego potrzebuje przez całą dobę, co nie wiąże się z większymi kosztami.
Handel e-commerce dostarcza większej informacji o kliencie, czy wraca do naszego sklepu, czy składa reklamacje. Pomimo tego, że klient ma możliwość, łatwiejszego porównania cen nie zawsze
korzysta z najtańszej opcji. Ważny jest też czas dostawy, zapewnienia wielu metod płatność, czy możliwość dostarczenia produktu do paczkomatu. Sztuką jest wykreowanie siebie jako eksperta w danej dziedzinie.
Dużo chętniej dokonamy zakupu u gościa, który zna się na rzeczy. Nie wciska badziewia. Ceni stałych klientów i umie o nich zadbać. Sposobem na pozyskanie, takiego zaufania może być nasz własny blog, fora w naszej tematyce, w której prowadzimy biznes, czy własny fanpage.